Tres socis de MIFAS participen a la Trailwalker amb l’equip d’Oxfam Intermon

19/05/2022
MIFAS

Aquest diumenge 22 de maig, en Diego Alejandro Londoño, en Francesc Ramírez i l’Antonio Hinojosa, tots socis de MIFAS i amb una discapacitat física, faran la Trailwalker de 10 km gràcies a l’equip format per cinc membres d’Oxfam Intermon.

Amb la intenció de fer una caminada super especial, l’equip d’Oxfam Intermon ha integrat al seu grup, tres socis de MIFAS amb discapacitat física. Així, junts recorreran els 10 km des de Santa Cristina d’Aro fins a Sant Feliu de Guíxols, un recorregut per les Vies Verdes totalment accessibles a les persones amb mobilitat reduïda.

Moltes gràcies Mar, Raül, Jordi, Samuel i Vicenç per donar-los l’oportunitat de formar part del vostre equip i Diego, Francesc i Antonio, passeu-ho super bé i gaudiu de l’experiència!

Us facilitem tota la informació de la cursa de 10 km per si els voleu acompanyar a fer tot el recorregut o només un tram.  Sortiran a les 11:00h del Pavelló Municipal de Sta. Cristina d'Aro (Pont de la Font del Rei, 1)

Informació Trailwalker 10 km

https://trailwalker.oxfamintermon.org/ca/equipos/ficha/BCN102022/G1055

Comentaris