Obrim inscripcions per a la jornada ‘Prevenció avançada d’úlceres per pressió’, de Winncare i SIRIUS Mifas
La sessió es durà a terme el 26 de març al centre SIRIUS, ubicat al barri de Sant Narcís, a Girona. Adreçada a professionals.
El SIRIUS Mifas, juntament amb Winncare, organitzen la jornada ‘Prevenció avançada d’úlceres per pressió (UPP)’, una sessió especialitzada i adreçada a professionals de l’àmbit de la salut i la discapacitat.
Aquestes lesions poden aparèixer en persones amb mobilitat reduïda o amb algun grau de dependència. I davant d’això, la jornada posa l’èmfasi en la prevenció com a eina clau per minimitzar la seva aparició i millorar la qualitat de vida de les persones.
Dia, horari i lloc:
Es durà a terme el dijous 26 de març, de 10 a 12h.
Lloc: SIRIUS Mifas, al carrer Empúries 31, baixos, 17005 Girona
Objectius de la jornada
- Comprendre el procés d’ulceració de la pell.
- Reforçar la importància de la prevenció en lloc del tractament.
- Conèixer alternatives i solucions preventives efectives.
Temari de la formació
La jornada combinarà continguts teòrics amb presentacions de productes específics per a la prevenció de les UPP:
- Descripció del procés d’ulceració de la pell.
- Importància de la prevenció davant del tractament.
- Productes de prevenció en sedestació.
- Productes de prevenció en decúbit.
- Conclusions i espai per a preguntes.
Ponent:
La jornada anirà a càrrec de Carlos Mataix, delegat comercial i especialista en úlceres per pressió, caigudes i mobilitat.
Inscripcions:
Les places són limitades, i cal una inscripció prèvia a través del següent formulari.
Informació addicional
Comentaris