MIFAS guanya el concurs dels serveis de consergeria de les instal·lacions esportives de Girona

01/03/2022
MIFAS

El contracte s’ha posat en marxa avui 1 de març, i dona feina a 20 persones.

GiroPark, Centre Especial de Treball sense ànim de lucre que treballa per a la inclusió social de les persones amb discapacitat física, orgànica i sensorial, i que pertany al Grup MIFAS, s’ha adjudicat el concurs per a la gestió de les consergeries de les instal·lacions esportives de l’Ajuntament de Girona. GiroPark va presentar la millor oferta tècnica i econòmica, de les sis empreses que van optar al concurs.

El servei es posa en marxa avui, 1 de març, i té per objecte la prestació dels Serveis de consergeria i auxiliars de les instal·lacions esportives municipals de l'Ajuntament de Girona, concretament, d’aquestes: Complex Esportiu de Palau, Piscina de Santa Eugènia Can Gibert del Pla,  Zona Esportiva La Devesa, Pavelló de Santa Eugenia Montfalgas, Pavelló de Pont Major, Pavelló de Vila Roja, Camp de futbol de Vila-roja i Pavelló de Santa Eugenia. Les persones designades al contracte vetllaran pel correcte compliment de les normes d’ús d’instal·lacions esportives municipals de l’Ajuntament de Girona, així com per assegurar una òptima experiència al recinte a les persones usuàries.

Aquest matí i, a les instal·lacions de la seu central de MIFAS Girona, s’ha fet l’acollida a totes les persones treballadores que formen part de la plantilla. Concretament, 20 persones. Aquesta plantilla s’ampliarà a l’estiu per reforçar el servei de solàrium de les piscines de la Devesa i Can Gibert del Pla i la selecció es farà a través del Servei d’Inserció Laboral de l’entitat, i per tant, seran persones amb discapacitat. La procés de selecció s’obrirà a principis de juny.

L’uniforme de les persones treballadores té la certificació OCS (Organic Content Standard) que garanteix que el tèxtil és ecològic.

Amb aquesta adjudicació, MIFAS torna a gestionar un servei a la ciutat de Girona. Després de perdre l’any 2017 el concurs de serveis postals i el 2013, el de la zona blava de la ciutat, el darrer servei gestionat a Girona va ser el 2021 amb la gestió dels agents informatius que informaven sobre les mesures COVID als mercats de la Devesa, el Lleó i Can Gibert del Pla. Així doncs, tornar a iniciar serveis amb l’Ajuntament de Girona ens fa estar molt satisfets.

Comentaris