MIFAS aposta per un futur més sostenible amb l’adquisició de dos vehicles elèctrics
L'entitat ha estat escollida com a beneficiària del programa MOVES III, finançat pel Fons Next Generation de la Unió Europea.
MIFAS ha adquirit dos vehicles elèctrics, model AMI, un dels quals ha estat possible gràcies al suport del programa MOVES III, finançat pel Fons Next Generation de la Unió Europea.
Amb aquesta iniciativa, es milloren els desplaçaments de les persones treballadores del centre especial de treball MIFASCet, tant als aparcaments com a les zones d’estacionament regulat que gestiona l’entitat a Sant Feliu de Guíxols.
Aquestes noves incorporacions enforteixen el compromís de MIFAS amb la prestació de serveis de qualitat i el foment de la igualtat d’oportunitats, i també representen un avanç cap a un futur més sostenible i conscient del respecte pel medi ambient.
Els vehicles permetran a les persones que hi treballen, fer desplaçaments entre els diferents serveis del municipi i reduir l'empremta de carboni, contribuint així a la lluita contra el canvi climàtic.

-
Amb el suport de:
-
Grup MIFAS
Rbla. Xavier Cugat, 43 17007 Girona
Comentaris