La Selecció Espanyola de bàsquet en cadira de rodes jugarà als Jocs Paralímpics de Tokio
Ahir, l’equip va guanyar a la selecció turca per 33-70 a Rotterdam aconseguint la classificació als Jocs Paralímpics de Tokio 2020.
Ahir l’equip femení de la Selecció Espanyola va superar a la Selecció de Turquia amb un resultat de 33-70 a l’Europeu Femení de Bàsquet en Cadira de Rodes que es disputa fins aquest diumenge a Rotterdam.
Al vespre es confirmà, definitivament, la classificació de la selecció espanyola als Jocs Paralímpics de Tokio 2020, una fita molt important per a la història del bàsquet en cadira de rodes femení i que donarà més notorietat a aquest esport.
Cal mencionar que Judiht Núñez, del nostre equip de bàsquet Válida sin barreras CB MIFAS, forma part de les jugadores classificades i volem donar l’enhorabona a l’equip per tot el que han aconseguit fins ara.
Imatge de TODO DISCA
Comentaris