Grup MIFAS estrena nova imatge corporativa en el seu 40è Aniversari
El Grup MIFAS, coincidint amb el 40è aniversari de l’entitat, estrena logotip i modernitza la seva identitat corporativa, una identitat que expressa moviment i acció i manté els valors propis de l’entitat.
L’anterior logotip, format amb el símbol universal de la discapacitat, oferia una imatge més clàssica, conservadora i en actitud passiva. La seva creació l’ha dut a terme l’agència de publicitat Frame de Girona que ha aconseguit plasmar la visió d’inclusió de l’entitat.
MIFAS, després de 40 anys de trajectòria i compromís en el tercer sector, s’adapta als nous temps i reflecteix aquesta evolució i modernització amb l’eliminació de la cadira de rodes en el logotip, amb l’objectiu que les persones associades, totes amb alguna discapacitat física, orgànica i sensorial, se sentin més identificades amb l’entitat i els seus valors.
El canvi de logotip també comporta una sèrie de transformacions a nivell gràfic i de comunicació. Una de les més visibles és a la pàgina web, que ofereix una nova estructura de continguts, més dinàmica i moderna, i amb colors actuals i vius que permeten un disseny més atractiu i visual als ulls de les persones usuàries.
La implementació del logotip s’anirà fent de forma esglaonada, començant amb el suport digital (web i xarxes) i fent-lo extensiu en totes les altres suports (paper i retolacions).
Comentaris