Comunicat d’Albert Carbonell als socis i sòcies de MIFAS

27/01/2023
MIFAS

Benvolguda associat/da,

A la Junta Directiva celebrada avui, he comunicat als meus companys de junta, la meva intenció de no presentar-me a eleccions de Mifas d’aquest abril. Han passat 9 anys des de que em vau donar la confiança per presidir la nostra entitat, i sumats als 3 anys que vaig estar de Vicepresident al costat d’en Pere Tubert, hauran passat 12 anys i crec que ja toca donar un pas al costat.

Porto més de 25 anys com a soci de Mifas i creieu-me quan us dic que ha estat un autèntic plaer i un orgull poder representar a l’entitat. A vegades amb més encerts i a vegades amb menys, però tant els meus companys de junta directiva com jo, hem treballat per mantenir els valors de la nostra entitat.

Durant aquests anys hem passat per crisis econòmiques, per la Covid i sobretot hem viscut una inestabilitat política que ha fet molt difícil poder fer previsions a mig i llarg termini. Aquesta inestabilitat no ha permès, no a Mifas sinó a tot el col·lectiu i en definitiva a tota la societat, avançar a prou velocitat cap a una societat més justa i inclusiva.

Però tot hi així, podem dir que seguim tenint una entitat referent al nostre país. Amb quasi 6.000 persones associades i amb més de 350 persones treballant-hi, s’està fent molt bona feina. El capital humà de Mifas és molt gran, i cal aprofitar-lo.

Venen nous reptes, però podeu estar segurs que Mifas està capacitada per afrontar-los. Tenim una entitat sana i forta. Amb més de 40 anys d’història però amb molt de futur.

Només em queda dir-vos que a partir de l’abril, em poso a disposició de la nova Junta Directiva pel que calgui. Sempre sumant i lluitant per fer del nostre món, un lloc millor i accessible per a tothom.

Gràcies per la confiança rebuda,

Albert Carbonell Quer
President de Grup MIFAS