Exposició de pintura: Entre bambús i neons
Al MifasXperience assistim a la inauguració de l’exposició 'Entre bambús i neons', de l'artista Lluïsa Ventura (participant de les nostres activitats d'oci inclusiu), mitjançant tècnica mixta.
Descripció de les obres: de l'autora Lluïsa Ventura
"Fragments visuals d'un viatge entre el passat i el futur. Japó. Un país on la cultura mil·lenària i la modernitat més vibrant conviuen en harmonia.
Aquest projecte neix d'un viatge que va acabar sent revelació. A Kyoto, el bosc de bambú s'estén com un paisatge de tiges antigues plenes de vida. El vent les acaricia i crea una atmosfera serena, gairebé mística. A pocs quilòmetres, el paisatge canvia: la ciutat de Tòquio batega a un ritme frenètic impulsat per una energia que no s'atura. Travessar la cruïlla de Shibuya, la més transitada del món, és endinsar-se en un caos organitzat, intens i hipnòtic.
Enmig d'aquest contrast, és on em vaig trobar dues paraules que m'han acompanyat des de llavors: Impermanència, Ichigo ichie. Tot canvia, tot passa. Res no és per sempre. Cada moment és únic i irrepetible.
Aquestes obres són com haikus visuals. Fragments d'una sensació que no es pot retenir, però sí honorar. El bambú que balla amb el vent i els edificis estàtics, immòbils que s'enlairen cap al futur simbolitzant aquesta tensió entre el que som i el que podem ser.
Aquest contrast em va inspirar a crear, però també a preguntar: Crèixer sense oblidar? Habitar sense destruir? Que cada moment viscut sigui llavor de bellesa i consciència."
Informació complementària:
No hi ha transport de MIFAS.
---
DATA: 11 de juliol a les 19h.
LLOC: Espai Carles Hac Mor | Avinguda Catalunya, 8 baixos - 08440 Cardedeu
PREU: Gratuït
MÉS INFORMACIÓ:
Manu Heras: 661 770 269 - mifasxperience@mifas.cat