24/11/2009

Deficiències del servei ATENDO de RENFE

El 20 de novembre, l'informatiu comarques de TV3 va emetre un reportatge per donar a conèixer una mica més el servei ATENDO de RENFE.

Aquest servei, és un programa que ofereix assistència professional específica per a clients que requereixen ajuda en els seus desplaçaments en tren així com la pujada i la baixada del mateix.

L'Anna M. Guillén, sòcia de MIFAS, va poder comprovar que el servei encara té moltes mancances, ja que el va sol•licitar amb 30 minuts d’antel•lació, tal i com ho especifica el reglament, i va haver d’esperar quasibé 2 hores per pujar al tren que a més, no estava adaptat.

Actualment, només 13 estacions de Catalunya ofereixen aquest servei que recomanen demanar amb 24 hores d’antel•lació per assegurar-ne el bon funcionament.

Si voleu veure el reportatge, aneu a l'enllaç http://www.tv3.cat/videos/1640459 comença al minut 6 de la gravació.